Autor: 021.rs

Novi Sad
30.05.2016.
13:27 > 13:31
Lekari i medicinsko osoblje novosadskog doma zdravlja prijavili su policiji napade pacijenata koji su, kako kažu, u poslednje vreme veoma česti.
  • Ma

    03.06.2016 11:42
    dajte
    Ma dajte molim Vas, kad je kao doktor na VMA zaposlen čovek iz Novog sada koji je zajedno sa ekipom pretukao staricu sa peglom u njenom stanu da bi joj oduzeli 200 maraka (to se desilo krajem 90-tih), i naravno nije odgovarao pred sudom, nego je još dobio posao na VMA jer su mu roditelji doktori sa "zvučnim prezimenima",

    U domu zdravlja Liman imate doktorice i doktore koji kao počinju da rade u 7h, ali to bude u 8h, kucaju na kompjuteru kao da su ga prvi put videli u životu, nezakazani (prijatelji, porodica, šira rodbina, pokloni...........) ulaze preko reda i onda Vam još sa osmehom doktori kažu " sačekajte i strpite se još malo", i tako umesto u 7h Vi dođete na red u 9h.
  • Strašni

    03.06.2016 11:25
    napadi
    Prisustvovao sam jednom takvom "napadu" kad se baka od 80 godina izderala na sestre, jer je lekarka napravila grešku i izdala joj recept za jednu kutiju umesto dve kutije lekova koliko ima prava u jednom mesecu.

    Sistem Vam je truo, bez razloga se prave gužve, i svi su nervozni.

    Ne znam iz kog razloga je ukinuta ordinacija u kojoj se nalazio doktor koji je samo izdavao recepte za lekove, jer 70% ljudi dolazi po recepte za pritisak i šećer.

    Na taj način bi se smanjile gužve i pritisci na lekare, sestre i pacijente, u nekoliko navrata sestre su bile izuzetno neprijatne blago rečeno, svi su pod pritiskom.
  • G

    02.06.2016 17:03
    @Nemanja - meni nije teško da vam ponovim da uopšte nisam začuđen da je to jedino što vaš "intelekt" može da proizvede.
    @@Vlada - slažem se sa vama. Verovatno su mi zbog takvih "ludaka koji su im uništili dan" pre manje od 2 meseca potpisali neophodnu ispravu potrebnu za držanje oružja bez ikakvog pregleda, a istina i bez upućivanja na privatnu ordinaciju ili traženja "poklona". Još samo da sačekamo dan kada će postati zakonom obavezan pregled i za vas, "poštovana gospodo", koji iako ste svesni da ste neobrazovani i dalje imate tu potrebu da se javljate za reč na temama o kojima ne znate apsolutno ništa i smrtno ste uvređeni kad vas neko postavi na svoje mesto jer vaši staratelji koji su se trebali pobrinuti da dobijete adekvatno obrazovanje to nisu umeli da urade, dok ovde ispoljavate patološku potrebu za revanšizmom usled ranijeg animoziteta iz drugih tema na kojima ste takođe mislili da možete da neargumentovano diskutujete bez prava drugih na repliku. Samo nastavite da lajete, to jedino umete - kod mene međutim nema onoga "pusti idiota" na takve, neću vam ostati dužan.
  • Joca HoPOKRAT

    02.06.2016 16:20
    Za doktora
    Možda doktore nisam u pravu, ali onda i Vi niste u problemu.
    Daćete otkaz u državnoj ustanovi i raditi privatno. Veliki broj pacijenta koji ceni Vaše znanje dolaziće u Vašu ordinaciju i Vi ćete imati status i standard koji Vam pripada.
  • Nemanja

    02.06.2016 16:18
    @Vlada
    Džabe samo treseš kavez polisu, vidiš da trza penu opet. A mi plaćamo sve te antipsihotike, znaš...
  • @Joca hOpokrat

    02.06.2016 15:31
    Joco hOpokrate, stvarno mi je zao sto ne poznajes licno ni jednog doktora, jer onda ne bi ovakve sulude gluposti pisao. Ustvari, zapitam se u kakvim se krugovima ljudi kreces kad si ovako neinformisan, a u isto vreme toliko zlonameran. Svaka stavka koju si napisao je potpuno ismisljena i besmisleno daleka od istine.
  • @Vlada

    02.06.2016 15:24
    E bravo! E ajde sad zamisli istog tog G, kad se nadje u ambulanti svog doktora sa nekim svojim idejama osnovanim na nicemu, pa usedne na njega da isteruje vise ne zna ni sam sta. Eto, to ti je realnost zdravstvenih radnika. Dosta ti jedan ludak da ti unisti dan, a mnogo ih je vise ovakvih od jednog...
  • G

    02.06.2016 11:03
    @Vlada - ne "gospodine", vi niste pričali o agresivnosti, histerili ili skribomaniji, te ću vas stoga zamoliti da prekinete da lažete. Jedino što ste vi napisali je najobičniji ad-hominem napad na mene bez ikakvog obrazloženja i argumentacije, što se ispod vidi crno na belo, čime optužba za "skribomaniju" postaje ironija. Ostavio bih na stranu vašu dijagnozu usled koje volite da napadate one koji diskutuju argumentovano naspram neobrazovanih lica koja oko sebe šire dezinformacije i laži, i ne prihvataju nikakve argumente, verujem da postoji identifikacija jer ste na žalost predstavnici većine u ovoj zemlji. Slobodno nastavite sa vašim ad-hoc komentarima "gospodine" - neće se desiti da dozvolim svakoj neobrazovanoj i uobraženoj budali da pljuje u mom pravcu.
  • Vlada

    02.06.2016 09:36
    @G

    Ne dovodim u pitanje podatke, nego tvoju manijakalnost - a di ćeš bolje videti primer za to nego u ovom komentaru: ja pričam o tvojoj agresivnosti, histeriji i skribomaniji, a ti o američkom cenzusu i crkvi. Leči se čoveče!
  • G

    01.06.2016 20:26
    @Vlada - pridružio bih se vašem pozivu "gospodine" i preporučio vam takođe lečenje jer vaše ponašanje ukazuje na mentalni poremećaj, obzirom da kategorički odbijate da prihvatite zvanične podatke cenzusa SAD i čvrsto verujete podacima SPC do kojih su došli samo njima znanim metodama. SPC koja tvrdi da u Čikagu, gradu u kojem sam ne tako davno radio i živeo, ima 400 000 Srba, što može da poveruje samo najobičnija budala, obzirom da je ceo jug Čikaga naseljen afro i hispano amerikancima a da belaca u celom gradu ima manje od milion. Pa vi "gospodine" slobodno verujte da je polovina bele populacije Čikaga srpskog porekla, ja vas ne mogu sprečiti da budete glupi, još manje da svoju glupost javno iskazujete a najmanje od svega da vas nateram na neophodnu terapiju.
  • Agresivni pacijent

    01.06.2016 15:35
    Sofija
    Sa Vama bih se složio da se od tih 12,5% leče samo NEKI , ali ne SVI koji su ozbiljno bolesni, već oni koje lekari označe da su prioritetni (vezisti sa "poklonima zahvalnosti u koverti").
    A što se tiče onih 50.000,00 EUR iz slamarice, ja mogu da ih izvadim i odnesem u neku od osiguravajućih kuća i da zaključim CARSKU polisu zdravstvenog osiguranja, sve sa naknadom za rizik od smrtnog slučaja i invaliditetom. E sa tim parama lečim se JA, a ne NEKI. I to onda nije 50.000,00 EUR već ugovorena osigurana suma za plaćanje (deset puta veća)
    Uveren sam da bih imao kvalitetnije lečenje ako bi moja osiguravajuća kuća platila na žiro račun bolnice KEŠ. Svi biste me voleli.
    I ne lupetajte da kod nas SVAKO LEČENJE košta preko 50.000,00 EUR. Pregled lekara specijaliste na Poliklinici KCV oko koga me najviše maltretirate , košta privatno 2.500,00 dinara, a bolnički dan košta 1.500,00 dinara. Skupe lekove ionako kupujem....
    A čak i da košta, to obavezno zdravstveno osiguranje plaća samo za NEKE.
    Ja sam agresivni pacijent. Mene ćete ionako otpustiti na kućno lečenje sa preporukama o zdravoj ishrani- da se snadjem.
    Za ostale se prikupljaju pare putem donacija.
    Ukinuti obavezno zdravstveno osiguranje ili odrediti PAKET USLUGA KOJE SU BESPLATNE ZA SVE sa istim uplatama za sve.
    Za ostalo u osiguravajuću kuću po polisu! Jeftinije je i celishodnije za pacijente! A za one koji nemaju prikupljaćemo pare kao i sada što radimo-putem donacija.
  • Vlada

    01.06.2016 13:23
    Pošto je prilično izvesno da na ovoj vesti ima medicinskih radnika, ovom prilikom bi as zamolio da pošaljete nekog po G-a. Kad se već ne javljate na telefon a znamo da ovo čitate.
  • Sofija

    01.06.2016 12:06
    @Agresivni pacijent
    Da znate o čemu pričate, znali biste da vam 50 000 € iz slamarice ne bi pokrilo troškove lečenja za većinu bolesti koje podrazumevaju mesec-dva bolničkog lečenja i hiriruršku intervenciju. Ni vama ni vašoj deci koja se leče za istih tih 12,5% koji se vama čine velikim. Zato se plaća socijalno osiguranje, pa svi plaćamo (neki manje, neki više, u zavisnosti pod primanja- što isto nije fer!), a leče se samo neki, koji su imali nesreću da im "ozbiljno lečenje" treba.

    I, da napomenem, nisam doktor, ali znam kako funkcioniše zdravstveno osiguranje, pa i vama toplo preporučujem da se malo raspitate, ima toga na internetu, pre nego što se upustite u dalju prepirku, u šta ne sumnjam.
  • Pacijenti

    31.05.2016 17:30
    Sofija
    Bio bi red da SVE državne ustanove u kojima se obavlja lečenje istaknu cenu svojih usluga.
    Da ZNAMO koliko košta operacija, skener, pregled specijaliste, laboratorija.
    I da znamo šta sa svojih 12,5 % dobijamo u razumnim rokovima i bez maltretiranja, a šta i koliko treba da uplatimo na račun ustanove da bi lečenje bilo adekvatno!
    Nećemo doktoru iz državne bolnice koji nas pre podne zbog zauzetosti i umora (zbog privatnog posla prethodnog dana poslepodne) nije primio, da plaćamo istog dana poslepodne u privatnoj klinici (našao čovek vremena).
    Malo je preterano.
  • Agresivni pacijent

    31.05.2016 17:18
    SOFIJA
    Iznervirana doktorka, problem je baš u tome što ja za svojih 12.5% NE DOBIJAM adekvatnu uslugu, već me usmerite (Vašim perfidnim zakazivanjem za sto godina i dugim redovima) da dodatno i PONOVO plaćam u privatnim klinikama mnogo toga, a to radite i drugim pacijentima.
    Zubarske usluge komplet plaćam, kao da nemam zdravstveno osiguranje.
    Ja bih DA BIRAM da svojih uplaćenih, a Vama mizernih 50.000,00 EUR tokom radnog veka držim u slamarici, za slučaj da mi zatreba neka od operacija koje opisujete.
    Pa da izvadim iz slamarice i PLATIM kao čovek, da bi me Vi tretirali kao čoveka.
    Mojih 12,5% kao i uplate ostalih pacijenata (koje prezirete )VEĆ JE ULOŽENO u državne klinike za izgradnju,opremu,potrošni materijal, redovnu BRUTO platu Vašu i osoblja koje Vas opslužuje, Vaše seminare,Vaša školovanja i usavršavanja i ostalo.
    Te uložene pare pacijenata KORISTITE zahvaljujući državnoj klinici i plati, kao LOGISTIČKU PODRŠKU Vašoj privatnoj praksi i dodatnoj zaradi i opet Vam je malo!
    Treba i Vi i mi da imamo pravo izbora_pacijenti da odluče da li Vaša usluga vredi 12,5%,pa ako ne vredi- da ne plaćaju, a Vi da izaberete-da li da radite na državnoj klinici za PLATU koju država daje ili da RADITE ISKLJUČIVO PRIVATNO O SVOM TROŠKU I NA SVOJ RIZIK i pošteno zaradite koliko mislite da možete i zaslužujete! Toliko.
  • G

    31.05.2016 16:33
    @G - isto kao što ste i vi sa nama - neobrazovana lica koja nemaju pojma o čemu govore i koriste ko zna kakve izvore informisanja u nastojanju da dokažu nedokazivo. Vidite, ja sam možda starija generacija ali znam šta je Vikipedija i znam da je menja svako kako želi, isto kao što znam da je pri objavljivanju takvih podataka običaj navesti i izvor. Baš na tom članku koji ste vi ovde naveli izvor nije naveden, sa dobrim razlogom. A ako biste utrošili bar toliko vremena koje trošite na lupetanje da konsultujete podatke američkog cenzusa kao relevantnog izvora demografskih podataka, našli biste oprečne informacije koje bi trebalo da vam zapuše usta, što međutim znam da se neće dogoditi jer je to deo vaše ličnosti.
    Probajte razlikovati nečije želje od realnosti, a to je nastojanje pripadnika srpske pravoslavne crkve u SAD, od kojih su takvi podaci i došli, da podignu taj broj pokušavajući da ljude koji su se izjasnili drugačije, npr. "jugosloveni" ili čak "amerikanci" na cenzusu da to promene, iako je cenzus u međuvremenu ukinuo takvo pitanje odnosno fokusirao se samo na najveće demografske grupe. Na stranu da "jugosloveni" nisu samo Srbi, čak i da jesu opet kada biste ih sve sabrali ne biste stigli ni blizu te cifre od milion građana. Posebna bi bila priča o besmislu takve ideje - na primer, kako bi reagovali pripadnici novonastale nacije "Vojvođana" koji su među najglasnijima na ovim stranama ako bih zahtevao od njih da se na sledećem popisu izjasne kao Srbi?
  • Sofija

    31.05.2016 15:43
    @Agresivni pacijent
    Sa tih 12,5% od plate vi za ceo svoj radni vek ne izdvojite više od 50.000€ (Ako pretpostavimo da imate bruto platu 100 000 din). To nije dovoljno da se pokriju troškovi npr operacije srca za koju sa pravom očekujete da vam se izvrši u slučaju potrebe. Da ne pričamo o nekim situacijama koje su posledica saobraćajnih nesreća od kojih se ljudi bolnički i operativno oporavljaju i više godina.
    Tu uslugu će vam, zlu ne trebalo, platiti oni koji imaju sreću da dočekaju kraj zdravi.
    Kada bi se ukinulo zdravstveno osiguranje, sigurna sam da sa svojih 100.000 mesečno ne biste mogli sebi ni pristojnog zubara da priuštite.
    I obzirom na dužinu školovanja i stepen obrazovanja koji za vreme istog steknu, doktori su mizerno plaćeni. A vi za svioju siću ipak dobijete zdravstvenu uslugu kada vam je ona zaista potrebna.
  • Agresivni pacijent

    31.05.2016 12:59
    Čist račun duga ljubav
    Princip "koliko para toliko muzike" primenjujem i ja.
    Plaćam državi redovno doprinose za zdravstveno osiguranje 12,5% od plate i za te pare očekujem lečenje u državnoj ustanovi od lekara državnih uposlenika u razumnim rokovima .
    Ako neko od njih koje plaća država (od mojih novaca) počne da peva neku drugu muziku, da bi ponovo i od mene dobio pare, ne dobije novce već dobije po tamburici.
    Nema frke ,"koliko para toliko muzike", ali za falš muziciranje -dobiješ po tamburici.
  • ŽIVOTNI PRINCIP

    31.05.2016 11:23
    di su moji novci
    U pravu ste "koliko para toliko muzike".E pa ja kao pacijent NEĆU DA IMAM OBAVEZU da plaćam obavezno zdravstveno osiguranje 12,5% na platu i da mi državni uposlenik koji radi kao doktor za moje novce čita bukvicu .
    ILi ukinuti moju OBAVEZU da finansiram ovako truo sistem koji ne doprinosi mom lečenju ili ODMAH:
    1.Lekarima koji rade kod države ZABRANITI privatnu praksu, jer je to nemoralno i prema pacijentima i prema lekarima koji rade samo privatno i nemaju prihode i promociju radom kod države, a imaju troškove poslovanja
    2.Omogućiti odlazak sa knjižicom kod privatnog doktora i na taj način sprečiti gužve na klinikama .
    3.Ha ha ha pa posao kod države napustiti nećete ,džaba pretite! Čista privatna praksa nije baš isplativa. Inače biste već davno otišli....
    4.Sedenje na dve stolice, najbolja zarada: na državnoj klinici sigurica BRUTO platica, plus dodaci na platu, poklončići, kongresi,seminari, a privatno što zaradite dodje Vam kao lep honorarčić. Privatno Vam dolaze preusmereni sa državne klinike (promocija o trošku države).



  • HOPOKRAT

    31.05.2016 10:48
    Joca
    Dragi doktore niste u pravu:
    1.Vaša satnica u privatnoj praksi nije "skromnih" 1.000,00-2.000,00 dinara već više, uzimajući u obzir okolnost da pregled specijaliste košta oko 3.000,00 din , a pregled traje MANJE od jednog sata, obično oko pola sata.Znači satnica je oko 6.000,00 din.
    2.Vaš sat u državnoj ustanovi NIJE 300,00 dinara kako navodite,već mnogo više, uzimajući u obzir okolnost da Vam se plaćaju plus porezi o doprinosi (70%), regres, topli obrok, prevoz, naknada za dežurstvo, prekovremeni sati, primate bruto platu i za vreme godišnjeg odmora (a nemate "radne sate"), plaćaju Vam se seminari, kongresi i sl (minimum 800-900 EUR inostranstvo i više),specijalizacija o trošku ustanove itd..Pokloni "zahvalnosti" od pacijenata skoro svakodnevni, nakupi se....Trošak nikakav, sve država plaća.....
    3. U privatnoj praksi plaćate poreze, prostor, opremu ,potrošni materijal, platu za sestru i pomoćno osoblje, svoje kongrese i usavršavanja.Poklona "zahvalnosti" NEMA (baš čudno). Svoju platu zaradjujete i naplaćujete sami, a pacijenata nemate mnogo, dolaze samo oni koje ste VI LIČNO ili neki drugi doktor (za proviziju) uputili sa državne klinike, jer ste im pregled zakazali tek za šest meseci. Podrazumeva se da bolesnik u trenutku kada dolazi u bolnicu sa uputom prvi put nema pojma ko ste vi lično i da li ste dobar doktor ili ne. Državna bolnica služi da sačekate takve i preusmerite na sopstvenu privatnu praksu.
    4.Saberite, oduzmite, državni posao dobrovoljno napustiti nećete.
  • @Joca

    31.05.2016 10:00
    Nikako da razumes zivotni princip "koliko para toliko i muzike"? Kako uopte prolazis kroz citav zivot ako to do sad nisi shvatio? U privatnoj praksi doktor je placen jednu skromnu, ali ipak pristojnu satnicu. Govorimo o 1 do 2 hiljade dinara na sat, sto je i dalje manje ili slicno privatnim majstorima, frizerima itd, i sramota je, ali ajde. A u ustanovi, drzava je procenila da je dovoljno da ga plati 300 dinara i stvarno ne znam sta za te novce ocekujes. Mnogo ih je vec napustilo drzavnu sluzbu i radi samo privatno, uglavnom oni najbolji. Bolje se nadaj da drzava nece uskoro odluciti da zabrani dodatni rad privatno zaposlenima u drzavnoj ustanovi, jer bi svaki koji ista zna momentalno presao u privatnu, i svaki bi pregled morao da placas, jer bi u drzavnoj ostao samo korumpirani i nasledjeni sljam, koji i sad drma klinikama i bode vam oci svojom bahatoscu i neznanjem. Puno nas je savesnih i vrednih koji smo na nasu zalost a vasu srecu jos uvek tu, i grdno se ogresite o sve nas takve ovakvom besomucnom pausalnom pljuvacinom.
  • Upuceno za @G

    31.05.2016 02:41
    Postovani gospodine G , olako kritikujete koristeci upravo ono sto drugima zamerate : manjak argumenata i neupucenost u materiju . Imate svima dostupni Google i na stotinama sajtova mozete procitati da je broj Srba u Americi odavno presao milion .
  • Nemanja

    31.05.2016 02:08
    @Nikola

    Ako vas kritikuje @G onda znajte da ste u pravu . Svojim tacnim komentarom ocito je da ste razbesneli patriJote.
  • @G

    31.05.2016 02:02
    Ponovo je s nama neumorni i patrijotski G - lovac na greske . Samo da pitam gospodina G zbog cega misli da je u pravu i zasto iznosi netacne i neproverene podatke . U Americi po zadnjim podacima sa Wikipedie trenutno zivi i radi nesto preko milion Srba dok ih samo u okolini Cikaga ima oko 350 hiljada : https://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%80%D0%B1%D0%B8_%D1%83_%D0%A1%D1%98%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%9A%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%BC_%D0%90%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B8%D0%BC_%D0%94%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BC%D0%B0
  • G

    30.05.2016 22:01
    @Nikola - ne može vam niko odgovoriti na pitanje jer ste pitanje postavili koristeći lažne i netačne navode u vidu argumenata. U SAD nema milion Srba niti ih je ikada u istoriji te zemlje toliko bilo, već ih ima približno između 200 i 300 hiljada. Istovremeno SAD u skorijoj istoriji nisu bile prve na svetu po useljavanju stranaca, danas se kotiraju na nekom 40-50 mestu po stopi migracije a gde od zapadnih zemalja Španija, Kipar i Norveška pa i Kanada ostavljaju SAD daleko iza sebe. Možda međutim mislite na apsolutan broj imigranata, što je besmislen podatak jer je normalno očekivati da će bogata zemlja poput SAD koja ima 300 miliona stanovnika da ima najveći apsolutan broj imigranata usled čega se upravo takvi podaci nikada i nigde ne iskazuju apsolutnim brojevima. Bez obzira na to, poštovani neinformisani gospodine, obzirom da se kotiraju kao jedna od najbogatijih zemalja na svetu, "kolevka demokratije" i ostale floskule, pomalo je čudno svakom obrazovanom licu kako je moguće da imaju toliku stopu kriminala i toliku stopu građana (15%) bez pristupa zdravstvenim ustanovama, što je problem na kojem su tek počeli da rade od skoro - nijedna zemlja zapadne Evrope ne beleži takav trend.
  • urgentno!

    30.05.2016 21:30
    satima u cekaonici, satima a U URGENtNOM?!?!?! sta reci dalje...
  • Agresivni pacijent

    30.05.2016 21:30
    di su moji novci
    Da li je Lekarska komora objavila onaj spisak agresivnih pacijenata o kome ste pisali?
    Da se obavestim i zatražim od države da me oslobodi plaćanja obaveznog zdravstvenog osiguranja, kao i povrat već uplaćenog novca.
    Ako sam na spisku, lečiti me neće, a ja neću da plaćam da sa mojim novcima leče koga oni hoće!
  • HOPOKRAT

    30.05.2016 21:24
    Joca
    Nikako da razumem, kako su to radnici (lekari) i politička trvenja problem u državnim ustanovama a u privatnim ordinacijama nisu?
    Pa to su jedni te isti radnici (lekari)!
    Samo se nekako promene kad ih sretnemo u privatnoj ordinaciji, pa ih zato ne možemo prepoznati!
    Budu nekako ljubazniji,brižni, imaju vremena za pacijenta, a na politička trvenja zaborave, ne smetaju im!
    Znači kanda je ipak problem u državnoj ustanovi.
    Kad radnik (lekar) udje u tu ustanovu doživi nekako transformaciju, ne možeš ga poznati: namrgodjen, mumla sebi u bradu, nema vremena, kasni, zakazuje ti pregled za šest meseci.....
    Pa ilI ga biješ ili ideš da ga sretneš u privatnoj ordinaciji ,ako ti je do lečenja.
  • Nikola

    30.05.2016 20:44
    @Neizbežno
    " .. u onoj gadnoj demokratiji od američkog kapitalizma, .."

    Odgovorite mi molim vas zasto u toj zloj drzavi zivi oko milion Srba i zbog cega je Amerika godinama prva drzava na svetu po useljavanju stranaca ?

  • Zoran

    30.05.2016 20:42
    Urgentni
    Upravo sam u urgentnom centru,majka u lošem stanju,čekamo šest i po sati i za sada bar još sat za rezultate ct-a,blago rečeno katastrofa
  • pacijent

    30.05.2016 20:35
    Cekam u jednom novosadskom domu zdravlja na pregled zajedno sa jos desetak pacijenata . Tek posle sat vremena od zakazanog termina dolazi doktor u patikama i farmericama i kaze svima nama sa visine : " Pa gde ste vi svi dosad ? " Ni danas mi nije jasno kako sam se savladao .
  • EPS-ovac

    30.05.2016 18:44
    @zivan
    Al' si se ti nalupetao za ceo komentar. Slažem se za sve o medicinskom osoblju što si rekao, ali za radnike javnih preduzeća, jednostavno nisi u pravu.
    Preko reda idemo samo kad je sistematski pregled i SAMO zato što je doktorima tako jednostavnije da organizuju.
    Nikakva ekstra prava nemaju članovi naših porodica, a ni mi sami, ili sam ja bio glup da to primetim.
    Što se tiče plaćanja određenih troškova, to snosi sindikat, od sindikalne članarine unutar jedne firme, jer nikad se ne zna kome će te pare trebati. Firma više ne isplaćuje ni topli obrok kad si na terenu, verovatno smatrajući da taj dan ne treba da jedeš, a ne neke cifre za lečenje. Toliko o EPS-u u tvojoj priči.
    Vidim da si jako zavidan ljudima koji rade u raznim JP, ali pre komentara se prvo informiši, da saznaš istinu i da ne širiš laži.
    Pre nego odgovoriš, ja sam ovde 30-tak godina i zaposlio sam se konkursom, bez veze, i nisam nikada pristao da budem član nijedne partije iz bilo kog razloga.
    Za lekare se slažem sve što si rekao, ali nemoj širiti mržnju gde ne treba, ili to selektivno radi, jer ja odlično vidim da kod nas ima zaposlenih koji i ne znaju kako im se zove radno mesto a primaju mesečno duplo veću platu od mene, terenskog radnika od prvog dana. Daj mi savet kako to da promenimo zajedno, umesto mržnje.
  • Ns

    30.05.2016 18:39
    Priznajem, da mi cale nije zavisio u datom momentu od nje, ubila bih boga u doktorici sa neurologije KCV. Mada, s obzirom na to kako ga je lecila, bolje i da sam je zvajznula par puta, mozda bi bila savesnija u kasnijem radu sa drugim pacijentima. Nikad ne mozes biti pametan u takvim situacijama, nadas se najboljem i verujes nekoj strucnosti, a ono- trt!
  • Ubistva pacijenata

    30.05.2016 18:31
    Videh ubistvo pacijenta, videh kako je to izvodljivo, a dotična lekarka i dalje šeta svoju licencu na 7 godina. Sud bi rekao, iz nehata. A bilo je, iz ćefa.
    A pacijenti je zovu doktorka Sadista. Ne bi ste verovali kako priča sa njima i šta im sve govori.
    Tako da, ima slučajeva koji opravdavaju napad.
    Najveći problem je što gospoda medecinska ne izvoljevaju da se međusobno kažnjavaju i filtriraju.
    Nego podržavaju i najveeg zločinca među sobom.
    I tako od lekara postaše vrane. A vrane se napadaju od strane ljudi, zar ne?
    Izgubismo još jednu časnu profesiju.
    Ostaše samo časni ljudi, bez profesije koja se ceni.
    Na kraju se Bog, Viša sila, Vanzemaljci, zovite to kako želite - pobrine za sve.
    Kao i za one popove što su urnisali narod, svi smo svedoci toga i po NS.
    Svedočim vam to, jer sam imao iskustva van naučnog poimanja.
  • /

    30.05.2016 18:12
    /
    @HOPOKRAT
    pacijenti u privatnim klinikama su 'posteni' kao i zaposleni u njima pa se nece tuci.
  • neobjavljena

    30.05.2016 17:46
    eto sad ce
    veliki vodja primati gradjane za zalbe i pitanja od 5 do 8 ujutru pa gospoda doktori i ostala medicinska bagra neka ide kod njega da se zali! veliki vodja ce sigurno umeti da resi njihove probleme kao i sve ostale do sada!
  • /

    30.05.2016 17:41
    /
    ma kakav uredjen sistem i sl

    negativna selekcija. patent ruskog nepotizma, korupcije i poznajem ovoga su ucinili svoje-losi smo ljudi
  • Joca

    30.05.2016 17:26
    vaspitanje
    Radnic i politicka trvenjai su problem a ne ustanova.Kako toga nema u privatnoj praksi.
  • kad bi

    30.05.2016 17:20
    Sistem bio uređen, a lekari i sestre manje bahati, a više radni napada ne bi bilo. Čast izuzecima koji časno obavljaju svoju dužnost.
  • ПАЦИЈЕНТ

    30.05.2016 16:57
    Када држава уведе да се са књижицом иде у привтну ординацију и да им рачун плаћа социјално та ће све бити у реду.
    Кад зовете мајстора да вам окречи а он попрска зидове да ли му платите.
  • /

    30.05.2016 16:45
    /
    gde je tu savestan rad ako sestra u 9.30 vice 'evo javio se doktor od kuce, krece na posao' a imao je zakazane pacjente vec za 8.30?
    naravno da su batine koje ce upamtiti jedino resenje.
    takvi samo takav jezik razumeju

  • HOPOKRAT

    30.05.2016 16:31
    A da li Vas pacijenti napadaju i na priovatnim klinikama u kojima radite?
  • Sale

    30.05.2016 16:14
    marva
    Imao sam srece da mi je pomogla jedna dobra devojka da resim problem koji je imala moja supruga u DZ Novi Sad sa svojom (plavokosom) doktorkom (ginekolog).
    Zaustavila me je dve sekunde pre ulaska u DZ. Bio sam potpuno resen da doticnu BEZOBRAZNU, BAHATU i AROGANTNU doktorku zavrljacim o zid i od nje napravim foto-tapet. Toliko.
  • zivan

    30.05.2016 16:10
    Sa svakim novim Pravilnikom RFZO, pacijjentima se umunjaju prava po osnovu obaveznog osiguranja, a velike guzva, dugo cekanje do specijalisticckih pregleda i terapija, u bolesniku stvara osecaj da lekar ne brine o njemu. Pacijenti se naroccito unervoze i postaju agresivni kada shvate da zaposleni u EPPS- u, NBS, gradskim komunalnim i joss nekim javnim preduzecima, te njihove familije, imaju mnogo veca prava zdravstvene zasstite po osnovu Kolektivnog ugovora; njima preduzece rafundira tropškove usluge neobuhvacenih obaeznim osiguranjem. A sve to finansiraju radni ljudi izvan javnog sektora. Ova privilegija posebno rasrdi bolesnike i agresiju ispolje prema lekarima i medicinskom osoblju...
  • Nervirach

    30.05.2016 15:56
    Mora da su zadovoljni uslugom. Da opet iskoristim priliku i spomenem kretenast nacin zakazivanja u Klinickom centru i fazon, termini su zauzeti za sledeci mesec pa dodjite za mesec dana. Ne moze se stici u jeku su ptovanja i sezona kongresnog turizma, pa studenti pre podne i ne moze se stici po podne do ordinacije, pa onda godisnji odmori. Problem u zdravstvu su zdravstveni radnici.
  • Evo_ne_znam

    30.05.2016 15:22
    Nasi lekari i sestre su zasluzili da se prema njima tako ophodimo. Meni je iskreno simpaticno sto imaju stida da se zale kad i sami znaju kakva su mesara postali...
  • Sloba NS

    30.05.2016 14:59
    Ko je tu zbog koga...?
    Nisam pobornik nasilja u bilo kom obliku i naravno da to treba sprečavati i adekvatno sankcionisati, ali mogu da razumem ljude kojima se prelije čaša, pa pokušaju da se verbalno izborbe za svoja prava, makar i sa malo povišenim tonom jer i pojedini zdravstveni radnici imaju takav odnos prema pacijentima. Naravno da tu čašu nisu napunili i prepunili samo zdravstveni radnici,mnogo je toga trulo u državi Srbiji, ali su domovi zdravlja tj. bilo koja državna zdravstvena ustanova mesta gde dolaze bolesni ljudi, sa ko zna kakvim još problemima, slabiji nego inače i sa njima se treba ponašati odgovorno sa malo više pažnje i tolerancije. Što se tiče dela "Iako savesno i odgovorno obavljaju svoj posao..." nisam baš siguran da ovakvo mišljenje sa Vama dele i Vaši pacijenti, a da Vas podsetimo da ste ipak Vi tu zbog nas i tako i treba da se ponašate. Nije ni za svakog status službenog lica, već vidim da će onda neodgovorni pojedinci u zdravstvu još više početi da se šegače i maltretiraju pacijente koji su to najmanje zaslužili. To što niste zadovoljni platama i uslovima rada,.... svako ima izbor pa idite i radite nešto drugo, a ako ostanete onda ste u obavezi da radite svoj posao kako dolikuje... Dolazimo do zaključka i glavnog problema koji se i ovde prožima. U Srbiji se svaka javna funkcija ili posao u Javnom sektoru smatra privilegijom, a ne odgovornošću i opet ćemo problem rešavati naopako umesto da preispitamo i sprečavamo uzroke opet ćemo posledično da delamo...
  • Branislava

    30.05.2016 14:43
    Hipokrat
    Sve češće čitamo u štampi o napadima pacijenata na osoblje iz zdravstva,mene to ne čudi jer odavno su svi zaboravili Hipokratovu zakletvu, na našu ali i njihovu žalost:)
  • Neizbežno

    30.05.2016 14:26
    Lekari nisu krivi, već vlada i Ministarstvo zdravlja.
    A njih ne mogu da napadaju.
    A još je krivlji onaj koji upravlja našom vladom i Ministarstvom zdravlja.
    Valjda su zato uveli u onoj gadnoj demokratiji od američkog kapitalizma, da te pregleda lekar iz Indije putem interneta.
    Njega ne možeš da napadneš.
  • savo

    30.05.2016 14:09
    Zadnjih godina sam icest pacijent medecinara. Velikoj vecini kapa dole, i vliko hvala, a vama pojedincima treba neka vaspitna mera jer Vi to zasluzujeye vasim radom i ponasanjem.
  • Nella

    30.05.2016 14:01
    Službena lica?
    Pozivati se na nekoliko slučajeva ispada psihijatrijskih bolesnika kao na pravilo je glupost! U svakom objektu imaju portira-obezbeđenje, i to je dovoljno. Ali i oni kao i lekari, ne rade svoj posao korektno!
  • b

    30.05.2016 13:59
    Pacijenti
    Novosadski pacijenti: Ponovo nas zanemaruju, teraju da cekamo mesecima na pregled i ophode se prema nama kao nižim bićima.
  • Orion

    30.05.2016 13:54
    "Iako savesno i odgovorno obavljaju svoj posao..."... Pa da je tako, onda ih niko ne bi napadao, zar ne?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna